Novi svetski poredak

Postaviću ti kompleksno društveno/filosofsko/moralno/političko pitanje, a ti mi odgovori samo sa da ili ne. Za mene ćeš biti ili crn ili beo, ili dobar ili zao, ili napredan ili nazadan, ili uspešan ili neuspešan. Uvek ću od tebe tražiti krajnost, jednostavan odgovor i svrstavanje u stereotip. Jer ja ne želim da razmišljaš svojom glavom. Ja želim da vladam ne samo tvojim vremenom i prostorom, već i tvojim mislima. Ja ne želim samo da budeš moj rob. Ja želim i da me voliš. I znaj, sredina ne postoji. Nijanse su bajka. Zauzvrat, učiniću da se osećaš moderno i novo, superiorno i pametno. Neka ti te igračke, zavaravaj se njome dok ja odlučujem o tvojoj sudbini i sudbini tvojih potomaka.

Moje ime je Novi svetski poredak i ja sam tvoj gospodar. Sada klekni i pokori se s osmehom.

Categories: Zapažanja | Leave a comment

Post navigation

Leave a comment

Blog at WordPress.com.