Scarlet Town

Vratio sam se u Scarlet Town posle tri neverovatne nedelje u Srbiji.

 

Bilo je brzo, vrtoglavo, prepunjeno utiscima i emocijama koje su vrcale na sve strane. Podelio sam vreme sa svojim najbližima i najdražima ali i upoznao neke nove zanimljive ljude sa kojima sam proveo nezaboravne momente. Obišao sam mnoga meni do sada značajna mesta ali usput stekao i neka nova značajna mesta. I to je valjda taj nekakav blagoslov posla kojim se bavim i života kakav vodim. Jeste brz, neuhvatljiv i turbulentan, nekonvencionalan i ponekad blesav, ali dozvoljava mi da živim za lepe trenutke, da se krećem svuda, srećem najrazličitije životne priče i sam stvaram svoju sreću. Rečju, omogućava mi da osetim svu lepotu života, i ovog ovde i onog tamo. Da se osetim prisutnim i probudjenim u sopstvenom postojanju. Da radim da bih živeo, a ne da živim da bih radio. Do sledećeg puta – grlim vas i ljubim. 
Categories: Razmišljanja | Leave a comment

Post navigation

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.